مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان ایلام
مدیر کل کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: طرح شناسایی نیازمندان مطلق در اولویت اداره کار ایلام قرار دارد و با جدیت در این طرح به دنبال شناسایی افراد نیازمند هستیم تا از این وضعیت خارج شوند.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 17 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بیان داشت: در طرح شناسایی افراد نیازمند که یکی از مهم ترین برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خانوارهای محروم که دچار فقر مطلق هستند شناسایی می‌شوند تا با کمک مالی و توانمند سازی خانوارها بتوان آنها را از این وضعیت خارج کرد.

وی افزود: از ابتدای شروع این طرح که در دولت سیزدهم و با هدف رفع فقر مطلق و شناسایی و ساماندهی افرادی که توان تامین حداقل خوراک، پوشاک و سرپناه را ندارند، مراکز نیکوکاری، خیریه‌ها و سمن‌های دارای مجوز رسمی از مراجع ذی‌صلاح شناسایی و‌ در معرفی جامعه هدف همکاری گسترده‌ای داشته‌اند.

مدیر کل کار و رفاه اجتماعی از شناسایی ۲ هزار و ۹۲۱ فرد نیازمند در ایلام خبر داد و عنوان کرد: این تعداد از افراد جامعه هدف با همکاری تشکل های مردم نهاد و سایر مراکز در استان شناسایی و در سامانه ای که به منظور مقابله با فقر مطلق توسط وزارت تعاون راه اندازی شده است ثبت شده‌اند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار