نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به استقبال گسترده از استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران برای عزیمت به عتبات عالیات، از ابتدای شهریور حداقل پنج و حداکثر ۱۰ پرواز به مجموع پروازهای فرودگاه شهدای ایلام افزوده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ 16 August 2022

به گزارش تابناک ایلام، علی‌اکبر بسطامی به همراه استاندار ایلام، دیگر نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیر فرودگاه شهدای ایلام امروز با رییس سازمان هواپیمایی کشور دیدار و گفت وگو کردند.

وی در خصوص این دیدار با اشاره به پیش رو بودن ایام اربعین و اهمیت استان ایلام به عنوان شاهراه اربعین، اظهار داشت: خدمت شایسته به زائران عتبات عالیات نیازمند توسعه و تجهیز زیرساخت‌های لازم است.

بسطامی با اشاره به پیگیری‌های مستمر مجمع نمایندگان استان، استاندار ایلام و مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود: پس از ارائه گزارشات کامل مقرر شد رییس سازمان هواپیمایی کشور طی روزهای آینده به منظور بررسی شرایط فرودگاه ایلام راهی استان ایلام شود.

رییس مجمع نمایندگان استان ایلام تصریح کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته و با افزایش تعداد پروازها پیش‌بینی می‌شود، بیش از ۵۰ هزار نفر در ایام اربعین از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شوند.

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار