فرماندار شهرستان سیروان:
فرماندار شهرستان سیروان گفت: انتصاب بانوان توانمند در بدنه مدیریتی باعث تحول در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره می شود و در این راستا نماینده عالی دولت در استان به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 16 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا رئیسی در مراسم تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید آموزش و پرورش سیروان با اشاره به اینکه عدالت تربیتی از ارکان مهم و اصولی در حوزه آموزش و پرورش است و رویکرد نظام و انقلاب نیز همین بوده است، اظهار داشت: آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده نقش محوری دارد و باید برای این موضوع مهم برنامه های قابل توجهی در زمینه های مختلف داشته باشد.

وی با بیان اینکه در انتصابات به جنسیت افراد توجه نمی شود بلکه توانمندی افراد حائز اهمیت است، افزود: تحکیم و تقویت ساختار آموزش و پرورش که از یک شخصیت حقوقی در نظام اجتماعی برخوردار بوده و مورد احترام همه مردم است باید این عزت پایدار و بیشتر شود.

فرماندار سیروان با بیان اینکه در مجموعه آموزش و پرورش رعایت اصول عدالت محوری، انقلابگری، مردم داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانون مداری الزامی است،اظهار داشت:اجرای بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش این شهرستان ضرورت دارد و می بایست تحولات بنیادین و اساسی به دست جوانان توانمند و خلاق انجام شود که خوشبختانه با این انتصاب به یقین محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از جامعه فرهنگیان را زنان تشکیل میدهند که توجه به ظرفیت عظیم این قشر توانمند موجب پویایی و تحرک در سیستم خواهد شد، تصریح کرد: آموزش و پرورش دستگاهی بزرگ است که به انسانهای بزرگ با فکرهای بزرگ نیاز دارد که در آموزش و پرورش کم نداریم از اینگونه انسانها و ما به معلم احترام می گذاریم تا معلم برای ما آینده بسازد.

رئیسی از تلاش های افراسیاب ابراهیمی سرپرست سابق آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد و بیان داشت: انتظار می رود که سرپرست جدید این اداره بتواند با برنامه ریزی مدون، مشکلات فرهنگیان را برطرف کند تا شاهد رضایتمندی آنان در زمینه های مختلف باشیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های افراسیاب ابراهیمی قدردانی و سرکار خانم وجیهه سبزی فرد بعنوان سرپرست آموزش و پرورش شهرستان سیروان منصوب شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار