فرماندار چرداول گفت: تعداد ۵۳ پروژه عمرانی- اقتصادی هفته دولت در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ 15 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سعیدرضا کریمیان  در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دولت افزود: از این تعداد پروژه ها ۳ طرح کلنگ زنی و ۵۰ طرح نیز افتتاح می شود که بیشتر آنها در حوزه: راه، آب، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی، دهیاری ها و گازرسانی است.

وی اضافه کرد: اعتباری بالغ بر ۲۹۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان برای این تعداد پروژه هزینه شده و همچنین در طرح های اشتغالزایی زمینه اشتغال مستقیم بیش از ۲۷۲ نفر فراهم شده است.

فرماندار چرداول یادآور شد: هفته دولت فرصت مناسبی است که عملکرد و خدمات دولت برای مردم تبیین و اعلام شود ، هدف دشمنان و رسانه های معاند ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان و ناامیدی در فضای عمومی است و آنها سعی داشته و دارند به مردم القاء کنند در کشور هیچ خدماتی انجام نمی شود و مردم را دلسرد کنند.

کریمیان تاکید کرد: فلسفه اصلی انقلاب اسلامی خدمتگزاری برای مردم در تمام حوزه ها و در تمام مناطق شهری و روستایی است و امروزه مردم خدمات نظام را حس و لمس می کنند و قطعا دشمنان در رسیدن به اهدافشان همچون چهار دهه گذشته، مایوس و سرشکسته خواهند شد.

وی با ذکر این نکته که مردم آگاه و هوشیار هستند خطاب به مدیران دستگاه های دولتی گفت: مدیران با تعامل با مردم و بویژه رسانه ها خدمات ارزشمند نظام را منعکس و در این راستا کوتاهی و قصوری انجام ندهند زیرا به فرموده مقام معظم رهبری مدیران با انعکاس خدمات و کارهای انجام شده روشنگری و تبیین کنند و مردم را محرم خود بدانند.

کریمیان در ادامه بیان داشت: تخصیص و توزیع اعتبارات بر اساس اولویت هاست و با رصد و پیگیری های کارشناسی شده و رعایت عدالت و انصاف و تشخیص ضرورت ها اعتبارات را توزیع کرده ایم و از مدیران می خواهیم در راستای جذب اعتبارات و تکمیل پروژه های نیمه تمام اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت بر نظارت و پیگیری بر کارپروژه ها و پیمانکاران و تکمیل طرح ها در وقت مناسب تاکید کرد./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار