معاون استاندار ایلام:
معاون استاندار ایلام گفت: ۵۲۵ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند و تلاش داریم سازمان هایی را که فعال نیستند، فعال کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵ 14 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی در افتتاح از غرفه های نمایشگاه دستاوردهای سازمان های مردم نهاد گفت: ۱۲ غرفه در حوزه های مختلف ازجمله توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب آموزش های مختلف و اشتغالزایی در این نمایشگاه فعالیت دارند.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: براساس سند تحول دولت سیزدهم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری امیدواریم شاهد تحول عظیمی در این حوزه باشیم.

وی با قدردانی از تمامی دستگاه های اجرایی که از سازمان مردم نهاد حمایت و پشتیبانی می کنند، گفت: افراد فعال و توانمند این حوزه می توانند مشوق و الگوی مناسبی برای سایر افرادی باشند که قصد ورود به این عرصه را دارند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر استفاده از ظرفیت نخبگان و صاحبنظران در حوزه حمایت از سازمان های مردم نهاد، تصریح کرد: براساس سند تحول دولت سیزدهم و طبق تاکیدات مقام معظم رهبری امیدواریم شاهد تحول عظیمی در این حوزه باشیم.

وی در خصوص تعداد سازمان های مردم نهاد استان نیز افزود: ۵۲۵ سازمان مردم نهاد در استان فعالیت دارند و تلاش داریم سازمان هایی را که فعال نیستند، فعال کنیم.

حسنی با اشاره به نشست با سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: به منظور پاسداشت سالروز تشکیل سازمان مردم نهاد، نشستی با این سمن ها و سازمانهای مردم نهاد در استانداری با حضور استاندار محترم برگزار شد.

وی اضافه کرد: در نشست امروز مسایل و مشکلات این عزیزان بررسی و از نقطه نظرات و دیدگاه های آنان استفاده و در پایان نشست نیز از نفرات برتر در این حوزه تجلیل شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار