امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بیان داشت :کمک‌های خالصانه مردم باید سازماندهی و هدفمند در اختیار زوار قرار گیرد، مسئولان تلاش‌های خوبی کرده‌اند اما کافی نیست، در فرصتی که وجود دارد موانعی که هست، بایستی برداشته شود، به ویژه در مسائل فرهنگی، اسکان، تغذیه و حمل و نقل باید تدابیر لازم اندیشیده شود.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶ 12 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسمین الله نور کریمی تبار  اظهار داشت :  این افتخاری بزرگ است که استان ما به عنوان پایتخت خادمان زائران امام حسین (ع) است و این افتخار در عمل مردم خوبمان نمود پیدا کرده و در عمل نشان خواهند داد.

وی گفت : پرتاب ماهواره خیام محدودیت‌هایی را برای دشمن ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهبادی و موشکی پیامی برای دشمن دارد،

امام جمعه ایلام افزود:  این اقدام یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که توانست انحصار فضایی برخی کشورها را در این زمینه بشکند و در این عرصه حضور پیدا کند.

وی ادامه داد:  ماهواره‌ای که در زمینه پایش مرزها، حوادث غیرمترقبه، منابع طبیعی، کشاورزی، محیط زیست، منابع آبی و معدن مورد استفاده قرار می‌گیرد و کنترل آن در اختیار دانشمندان ما در ایستگاه ماهدشت است و رصد آن هم در همانجا انجام می‌گیرد.

کریمی تبار خاطرنشان کرد: دشمنان قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارند، در اوج جنگ تحریم و فشارهای ناجوانمردانه که دشمن وارد می‌کند، چنین پیشرفت‌های افتخار آمیزی به وجود می‌آید، در همین زمان جنگ روسیه و اوکراین، وضعیت اروپا و آمریکا به هم ریخته و تورم بر سفره مردم اروپا و آمریکا سایه افکنده است.

وی گفت :اربعین امسال با اربعین سال‌های گذشته متفاوت است، به خاطر محدودیتی که کرونا ایجاد کرده بود، امسال مشتاقان زیارت امام حسین (ع) فراوانند و بیش از سال‌های گذشته خواهد بود و از طرفی هم گرمای هوا آزاردهنده است و بایستی متناسب با افزایش جمعیت و هوای گرم، تلاش کرد به زوار خدمات رسانی شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار