مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ مردادماه ۶۷۱ هزار و ۹۱۷ مسافر از پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی (پایانه مرزی مهران) تردد کرده اند.
کد خبر: ۱۰۶۰۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 10 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: این‌ مدت ( ابتدای سال تا ۱۸ مردادماه) ۳۳۲ هزار و ۱۳۹ مسافر ایرانی از مرز مهران تردد کرده اند که از این تعداد ۱۸۲ هزار و ۹۸ نفر ورود و ۱۵۰ هزار و ۴۱ نفر نیز از کشور خارج شده اند.

وی افزود: این بازه زمانی ۲۸۸ هزار و ۳۱۶ نفر اتباع خارجی نیز از مرز مهران تردد داشته که از این ‌تعداد ۱۴۴ هزار و ۱۵۸ نفر ورود و ۱۴۴ هزار و ۱۵۸ نفر نیز از طریق مرز مهران از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: این افراد کسانی بوده اند که علاوه بر گذرنامه، برگه تزریق واکسن داشته اند.

چشمه خاور اضافه کرد: ایام اربعین و بازگشت زائران به کشور گیت های بیماریابی در ورودی مرز بین المللی مهران به کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: همچنین در این ایام و بر اساس نظام مراقبت افرادیکه از طریق مرز مهران وارد کشور می شوند، غربالگری و از آن دسته افرادیکه مشکوک به بیماری باشند، نمونه گیری به عمل می آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تلاش راهداران اداره کل در سطح جاده های استان جهت سهولت در تردد زائران در روزهای منتهی به برگزاری اربعین حسینی(ع) گفت: عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی منتهی به مهران و پایانه مسافربری شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.

چشمه خاور بیان کرد: عملیات خط کشی ۱۵۰ کیلومتر، نصب ۳۶ متر مربع تابلو اطلاعات، خاکبری جهت افزایش دید و تامین شانه راه، در مسیر کنجانچم، ایجاد حفاظ خاکی، پاکسازی حاشیه نیوجرسی و تسطیح مکان برای استقرار موکب ها در شهرستان چرداول در مسیر ارتباطی حمیل - ایلام - مهران - مرز، انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار