مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ‌؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ‌ اظهار داشت : چهار کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران زیر بار ترافیک قرار گرفت
کد خبر: ۱۰۶۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 08 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبالله بهاری افزود :  تلاش اداره کل راه و شهرسازی ایلام این بود تا مابقی مسیر مهران مرز تا پایانه برکت به طول سه کیلومتر زیرسازی و تسطیح شود، پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم تکمیل و پیچ های پرحادثه در آن منطقه حذف و تونل های مسیر به علاوه مسیر ورودی و خروجی آنها و همچنین قطعه رانشی محدوده تقاطع ماربره برای عبور اضطراری آماده گردد که خوشبختانه پیشرفت فیزیکی این پروژه ها متناسب با برنامه بوده و تا اربعین به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

وی گفت : هدف راه و شهرسازی استان برای اربعین این بود که ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران آماده و زیر بار ترافیک، ۲۰ کیلومتر آسفالت لایه دوم این محور اجرا، ۲ کیلومتر از محور مهران - مرز با اجرای آسفالت زیر بار ترافیک قرار گیرد.

بهاری ادامه داد: : پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ می باشد که تقریبا نیمی از عملیات لاینینگ آن نیز به انجام رسیده و برای ایام اربعین عملیات لاینینگ با توجه به ترافیک مسیر متوقف خواهد شد و تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می شود که پس از اربعین ادامه عملیات لاینینگ و روسازی مسیر ادامه خواهد یافت.

وی مطرح کرد : ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث می باشد که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول زیر سازی و تسطیح  این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین می باشد که بعد از ایام اربعین عملیات لاینینگ( پوشش بتونی یکپارچه دیوار و سقف آن آغاز خواهد شد .          

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ‌ اظهار داشت  تکمیل ۶ کیلومتر از بزرگراه ایلام- مهران از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد نیز از دیگر اهداف راه و شهرسازی استان برای اربعین سال جاری بود که چهار کیلومتر آن تکمیل شد و ظرف روزهای آینده ۲ کیلومتر دیگر نیز تکمیل خواهد شد و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این قسمت مشغول نصب جدا کننده بتونی و خط کشی مسیرمی باشد.

وی گفت : مسیر زیر گذر تقاطع غیر همسطح صالح آباد در حال تکمیل می باشد و تا اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت و بعد از اربعین  مسیر روگذر آن نیز تکمیل خواهد شد و ۲۰ کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت می باشد و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچهای خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ حذف خواهد شد.   /ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۸
خداوند دروغگویان را رسوا کند اسلاف شما هم سال ها از این آمارهای دهن پر کن به فور می دادند و آخرش همین شد که یک متر آزاد راه نداریم !!! مشکل این کشور مسئوولان هستند که فقط وعده و وعید می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار