استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: برای جلوگیری از معطل شدن زوار در هوای گرم تقاضا داریم پذیرش زوار نیز بصورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته باشد.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 06 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا افزود :  لازم است در ورود رانندگان و تانکرهای حمل آب به تعداد ۳۰ تانکر آب در روز برای پایانه زرباطیه همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد.

وی گفت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که عتبات عالیات را در عراق و ثامن الحجج علیه السلام را در ایران گذاشت تا امروز مرکز توجه مسلمانان جهان باشد.

بهرام نیا ادامه داد:  پیش بینی می شود حدود سه میلیون زائر از ایلام و مرز بین المللی مهران وارد عتبات عالیات شوند

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین ورود مواد غذایی در پایانه زرباطیه ممنوع است، خواستار تسهیل در ورود مواکب ایرانی در این منطقه شد.

استاندار ایلام ضمن تقدیر از سفر چند ماه گذشته استاندار واسط عراق به ایلام تصریح کرد: در این سفر تفاهم نامه هایی که برای دو کشور با توجه به اشتراکات دینی و فرهنگی مهم هستند ایجاد شد که لازم است به سرانجام برسند.

وی اظهار داشت:  زیرساخت‌های مرز چنگوله در ایران و مهران ایجاد شده و لازم است طرف عراقی نیز این مهم را در دستور کار خود در آن طرف مرز قرار دهد.

استاندار ایلام در صدر هیاتی اقتصادی و سیاسی به استان واسط عراق سفر و در نشست مشترک با جمیل المیاحی استاندار واسط دیدار و گفت و گو کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار