مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت :مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرز مهران وجود ندارد و برنامه ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زوار محترم اربعین حسینی(ع) توسط خادمان حسینی، مردم و زوار شریف در شرکت توزیع برق استان ایلام انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۶۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 06 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری افزود: رسالت ما تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین ضمن برنامه ریزی برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستان است که به دلیل رشد بار ۲۰ درصدی مهران در این ایام ضمن افزایش ۳۰ مگاولت آمپری پست فوق توزیع مهران ۲ فیدر جدید احداث و اجرای ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط در دست اقدام می باشد.

وی گفت:  احداث خط دومداره از پست فوق توزیع مهران تا بلوار امامزاده سید حسن با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال در دست اقدام است.

ناصری ادامه  داد :گروه های خط گرم این شرکت در استان برای عملیات و تعمیرات خط گرم شبکه شهرهای مسیر اربعین درحال فعالیت هستند و زمان پیاده روی عظیم اربعین در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز نیروهای عملیاتی شرکت و استان های معین که به استان دعوت شده اند تحت مدیریت واحد در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.

وی گفت: طرح تامین برق ۱۲ موکب و ساختمان مانیتورینگ فرماندهی ستاد اربعین حسینی (ع) با استفاده از ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۲ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال نیز در دست اجراست، همچنین در این راستا تامین و تکمیل روشنایی پارکینگ های اربعین و برکت و اقامتگاه اسکان موقت پارک بلوط چغاسبز نیز به طول ۱۰ کیلومتر درحال تکمیل شدن است.

 طرح تبدیل خط تک مداره به دو مداره از بلوار امامزاده سید حسن (ع) تا پل زائر با حجم فیزیکی ۲ هزار و ۷۰۰ متر با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال در دست اجراست./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار