رئیس پلیس آگاهی فراجا ؛
رئیس پلیس آگاهی فراجا اظهار داشت : برای اولین بار به صورت گسترده کنترل مجرمین به صورت سیستمی در مهران اجرا می‌شود و مجرمین در حرکت نیز مورد کنترل قرار خواهند گرفت که قبل از اینکه وارد جرمی شوند پلیس وارد شده و اقدامات لازم را انجام شود.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 05 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار محمد قنبری گفت :  در اربعین پیش رو که پیش بینی می‌شود باشکوه‌تر از سالهای گذشته برگزار شود نیازمند اهتمام همه دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.‌

وی افزود :  طبیعتاً در انتظامی جمهوری اسلامی وظایف بسیار سنگینی در این حوزه داریم و هم شرعا، قانونا و قلبا آنچه در توان داریم در طبق اخلاص گذاشته تا یک آرامش خاطری برای زوار در عرصه‌های مختلف در ایام اربعین حسینی فراهم کنیم.

قنبری ادامه داد : احساس امنیت در بعد ذهنی یکی از اولویت‌های مورد توجه در نزد پلیس برای زوار اربعین حسینی است که زوار رابعین حسینی در طول سفر از آرامش ذهنی برای سفر و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی داشته باشند، ما تمام امکانات را فراهم کرده‌ایم و پیش بینی‌های لازم را انجام داده که یک امنیت مطلوب را در استان در هنگام تردد زوار فراهم شود.

وی بیان داشت : عمده دغدغه ما در بحث امنیت پارکینگ‌ها است و پیش بنی های لازم برای پیشگیری از وقع از جرم در این پارکنیگ ها اندیشیده شده است،/ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار