مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان داشت : پروژه بهسازی و تعریض محدوده کنجان‌چم مهران نیز به طول ۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در حال اجراست.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴ 04 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور گفت :در طول این مسیر  عملیات اجرایی پروژه بغل بری، ترانشه برداری، شانه سازی، تسطیح، آبپاشی و تراکم به حجم بیش از ۱۸۰ هزار متر مکعب بمنظور ایجاد باندهای کندرو شنی و آماده سازی مسیر با حذف گره‌های ترافیکی صورت گرفته است.

 وی افزود: عملیات احداث فونداسیون و کوله‌های پل توسط پیمانکار آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا نیمه اول شهریور ماه پروژه‌های مذکور به اتمام برسد.

چشمه خاور ادامه داد: به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه در محدوده راه‌های منتهی به شهر مهران خط کشی مسیر به صورت سه خطه به مسافت ۳۰۰ کیلومتر اجرا شده است.

وی مطرح کرد: عملیات روکش چهار کیلومتر از این مسیر که یکی از نقاط پر حادثه محور مهران - دهلران می‌باشد با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال اجراست.

چشمه خاور افزود: عملیات بهسازی مسیرهای گوناگون ایلام برای دسترسی راحت و ایمن به مرز بین المللی مهران تا پیش از آغاز آیین اربعین حسینی با پیشرفت فیزیکی مناسب و با شتاب و جدیت تمام در بخش‌های مختلف در دست اجراست./ع

بیشتر بخوانید: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار