مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام؛
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام در دیدار مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت : در یکی دو دهه اخیر فشارهای خارجی بر صنعت نفت وگاز وارد می شود ،مدیران جهادی این صنعت ،امروز فرماندهان میدان نبرد در خاکریز دفاع از اقتصاد کشور محسوب می شوند .
کد خبر: ۱۰۶۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸ 03 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی در دیدار مدیر عامل پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت:مدیران ارزشمند،ولایتمدار و جهادی با هر دیدگاه و طیف سیاسی را خادم مردم و نظام می دانیم .

وی افزود :در عرصه مدیریت ،همیشه مدیرانی وجود دارند که سرنوشت سازند و با عملکرد جهادی باعث ایجاد رضایتمندی در مردم می شوند این دست مدیران باید حمایت شوند .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام بیان داشت :در یکی دو دهه اخیر فشارهای خارجی بر صنعت نفت وگاز وارد می شود ،مدیران جهادی این صنعت ،امروز فرماندهان میدان نبرد در خاکریز دفاع از اقتصاد کشور محسوب می شوند .

وی افزود : باوجود چنین مدیران متعهد و متخصصی چشم انداز روشنی پیش روی کشور ترسیم شده است .

سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی یادآور شد : استان ایلام سینه نظام در هشت سال دفاع مقدس بود و هیچ مولفه ای بالاتر از دفاع مقدس از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه نیست و همین موضوع باعث درخشندگی نام مردم استان در تاریخ کشور شده است .

وی تاکید کرد :با وجود برجستگی های استان در دفاع مقدس ،نگاه به این حوزه ضعیف بوده که می توان با استفاده از ظرفیت دفاع مقدس گسل نسلی را ترمیم کرد.در حوزه دفاع مقدس کم توجهی هایی شده است ،چرا که نگاه به این حوزه در استان به مراتب ضعیف تر از دیگر نقاط کشور است .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام رشادت ایلات مختلف استان اشاره کرد افزود :رشادت ایلات در دفاع از کیان انقلاب ،خصوصا تاریخ سازی ایل پر افتخار خزل در آزاد سازی میمک در تقویم دفاع مقدس ماندگار شده است .

وی ادامه داد: مردم استان در کنار دفاع از مرزهای جغرافیایی و شرف کشور ،زندگی سختی را در چادرها تحمل کردند اما با این وجود هرگز هزینه ای به کشور تحمیل نکردند .

سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی یادآور شد : با وجود این همه برجستگی که مردم استان در دفاع مقدس دارند ،اما در این مقوله آنچنان مورد توجه قرار نگرفته است و موزه محقر دفاع مقدس استان مصداق این بی توجهی قلمداد می شود .

وی افزود: متاسفانه به دلیل همین بی توجهی ها نتوانسته ایم نسلی که سکاندار مدیریت کشور می شود را با ارزشهای دفاع مقدس مانوس نماییم .

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام بیان داشت :همین بی توجهی باعث شکل گیری یک گسل نسلی شده بنحوی که از نظر فرهنگی نگاه فرزندان با پدران و مادران آنها تفاوت فاحشی دارد. 

وی ادامه داد:امروز با وجود دفاع مقدس است که نظریه ایجاد تمدن نوین ایرانی اسلامی به واقعیت نزدیک شده است .

سرهنگ فولادی گفت :از اینرو لازم است همه کمک کنیم که با استفاده از فرهنگ و ظرفیت دفاع مقدس ساختارهای مدیریت کشور را بسازیم و از تلاش و پیگیری های جهادی استاندار فعلی ایلام در مسیر تحقق برنامه های دفاع مقدس در استان تشکر می کنم. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان ایلام به چاپ و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس اشاره کرد، افزود : بنیاد دفاع مقدس در استان ایلام ماهیانه پنج کتاب را در حوزه دفاع مقدس چاپ و نشر می دهد این در حالیست که کل اعتبار سالیانه این حوزه تنها ۴۵ میلیون تومان است .

در پایان این دیدار ،دکتر نوریان گزارشی از روند موفقیت های پالایشگاه گاز ایلام ارایه ،سپس به منظور حمایت از حوزه چاپ و نشر کتاب دفاع مقدس مبلغ ۵۰۰میلیون ریال اختصاص داد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار