رئیس اورژانس کشور؛
رئیس اورژانس کشور بیان داشت : ۲ فروند هواپیما و ۵ فروند هلیکوپتر در ایام اربعین در اورژانس هوایی ایلام مستقر می‌شوند تا برای خدمت به زوار اربعین مورد استفاده قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۶۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰ 04 August 2022

 به گزارش تابناک ایلام, جعفر میعاد فر گفت :  از افزایش ۱۲۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان اورژانس در ایام اربعین خبر داد.

وی ادامه داد : دو فروند هواپیما و پنج فروند هلیکوپتر در ایام اربعین در اورژانس هوایی ایلام مستقر می‌شوند تا برای خدمت به زوار اربعین مورد استفاده قرار گیرند.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام نیز افزود : جانمایی پایگاه‌های اورژانس باید به گونه‌ای باشد که کادر درمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بین جمعیت حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت :   تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای ملی باید با حداکثر امکانات در استان مستقر شوند تا خللی در امر برگزاری اربعین رخ ندهد.

هژبری گفت : به منظور پیشگیری از بروز ناهماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط، وزارت بهداشت باید تمامی وظایف و نیازمندی‌های خود را در قالب یک سند تدوین و ارائه کند تا برنامه‌های این حوزه متناسب با برنامه سایر حوزه های اربعین اجرایی شوند.  

وی خاطرنشان کر :  ازدحام جمعیت، گرمای هوا، زیرساخت‌های ضعیف کشور عراق و خطر بروز برخی بیماری‌ها از مهم ترین چالش‌های حوزه بهداشت و درمان در مدیریت اربعین است./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار