سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: زائران اربعین ۳ هفته قبل از سفر به مهران، نسبت به تزریق دوزهای سوم و چهارم واکسن کرونا اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۵۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ 04 August 2022

به گزارش تابناک ایلام، جاسم محمدی  گفت : با توجه به گرمای هوا در اربعین امسال؛ لازم است تمام تدابیر لازم برای سلامت زائران و خدمات رسانی مطلوب به آنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان داشت :  اربعین امسال انتظار می‌رود جمعیت عظیمی از استان ایلام و مرز بین‌المللی مهران تردد کنند که این اجلاس برای بررسی اقدامات و خدمات حوزه سلامت و هماهنگی‌های هرچه بیشتر در این عرصه و همچنین رفع چالش‌ها و تقویت زیرساخت‌ها و امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز برگزار شده است.

محمدی  ادامه داد :  با همکاری و احساس مسئولیت مردم، مسئولان کشوری، مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان ارشد استانی و دستگاه‌ها و ارگان‌ها و همچنین بهره‌گیری از توان و ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه ۳ آمایشی کشور؛ بتوانیم امسال خدماتی رضایت‌بخش به زائران عزیز ارائه کنیم.

وی افزود :در حال حاضر با توجه به افزایش بودن آمارهای مربوط به بیماری کرونا، از زائران عزیز انتظار داریم که ۳ هفته پیش از عزیمت به استان ایلام و مرز بین المللی مهران برای شرکت در کنگره عظیم اربعین حسینی، نسبت به تزریق دوزهای سوم و چهارم واکسن کرونا اقدام کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار