معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام؛
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ایلام از فعال شدن سه کارگروه ساماندهی مساجد در مسیر اربعین خبر داد و گفت: تمرکز این کارگروه بر بازدید از مساجد شهرستان های دهلران، مهران و چرداول و مسیرهای استان منتهی به پایانه مرزی مهران است.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 02 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر نجفی در نشست ستاد اقامه نماز استان افزود: حداکثر ظرف ۱۵ روز گزارش اقدامات هر کارگروه در هر شهرستان از وضعیت موجود مساجد بین راهی مسیر اربعین باید ارایه شود.

وی بیان داشت: پس از ارایه گزارش هر کارگروه از وضعیت مساجد در شهرستان ها و بیان نواقص و کمبودها در جلسه کارشناسی، تصمیمات لازم برای رفع مشکلات این مکانها اتخاذ خواهد شد.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در حال حاضر روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ زائر وارد استان ایلام می‌شوند که نیاز است ساماندهی مساجد مسیرهای منتهی به پایانه مرزی اربعین در دستور کار قرار گیرد و در چنین جلساتی فرمانداران و سایر مدیران نیز حضور داشته باشند.

نجفی با تاکید بر تسریع فعالیت فرهنگی از جمله ساماندهی مساجد و تقویت و ترویج نماز در جامعه یادآور شد: همه مدیران در تقویت فرهنگ نماز باید اهتمام جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کربلا، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، سه هزار شهید استان ایلام گفت: شهدا از جان و مال خود در راستای اعتلای اسلام و دین گذشتند تا دین اسلام پایدار و پرچم اسلام همچنان برافراشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همچنین با اشاره مراسم تشییع و خاکسپاری دکتر عادل آذر در شهرستان دهلران، اضافه کرد: دکتر عادل آذر چهره ماندگار علمی و اخلاق مداری در کشور بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار