معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در پیامی درگذشت دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۵۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 01 August 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشوردر پیامی درگذشت دکتر عادل آذر مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزتمند و شهیدپرور استان ایلام خاصه شهرستان دهلران

درگذشت استاد فرهیخته و دانشمند گرانمایه ، جناب آقای دکتر عادل آذر مشاور محترم رییس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی کشور باعث تاسف و تالم اینجانب گردید . 

بی تردید نقش و جایگاه آن استاد بزرگوار با تجارب علمی و مسئولیت های حساس همچون مرکز آمار ایران ، دیوان محاسبات کشور و اخیرا توفیق همکاری نزدیکتر با اینجانب در مجموعه خانواده سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان رئیس اندیشمند موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، در میان مجامع علمی و دانشگاهی و دوستداران ایشان ماندگار خواهد بود . 

اینجانب ضایعه جبران ناپذیر فقدان مرحوم دکتر آذر را به مردمان نخبه پرور ایلامی و نیز مدیران متعهد علمی تحقیقاتی کشورتسلیت می گویم و برای آن مرحوم با اخلاق

، متدین و فرهیخته از درگاه خداوند متعال آرامش و غفران الهی خواهانم . 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 سید مسعود میرکاظمی

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار