مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام؛
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به فعالیت‌های آبفای استان جهت تامین آب زوار اربعین حسینی گفت: در شهر مهران با انجام پروژه‌های مناسبی از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب زوار را در حد ۸۵ لیتر در ثانیه برای ۲۷۰ هزار نفر در روز تامین کنیم و پیش‌بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴ 31 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری  در جریان بازدید دادستان ایلام از تصفیه خانه آب شهر ایلام در خصوص چگونگی انتقال آب و مراحل تصفیه آن اظهار داشت: با توجه به خشکسالی‌های اخیر و مشکلات آبی در استان به خصوص شهر ایلام، اقداماتی از قبیل تعمیر و بازسازی پمپ‌ها، شناورها و ایستگاه‌های پمپاژ آب بعمل آمده است بطوریکه میزان استحصال آب از پایاب سد ایلام به جهت ذخیره سازی مجدد به میزان حدود ۴۰۰ لیتر در ثانیه افزایش یافته است.

وی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های کوتاه‌ مدت و میان مدت برای تأمین آب شهر و روستاهای شهرستان ایلام، برنامه‌های بلند مدتی نیز تدوین گردیده که احداث مخازن و خطوط انتقال جدید شهرستان ایلام نیز بر همین اساس طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: با توجه به افزایش جمعیت و لزوم ذخیره‌سازی آب آشامیدنی مردم، عملیات اجرایی ساخت سه مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهرک قائم، مخزن هزار متر مکعبی مهدی آباد و مخزن هزار متر مکعبی بخش سیوان در دست اجرا قرار دارد.

ناصری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های آبفای استان جهت تامین آب زوار اربعین حسینی خاطرنشان ساخت: در شهر مهران با انجام پروژه‌های مناسبی از لحاظ کمی و کیفی توانسته‌ایم آب زوار را در حد ۸۵ لیتر در ثانیه برای ۲۷۰ هزار نفر در روز تامین کنیم و پیش‌بینی شده در سال جاری مشکلی در بحث تامین آب زوار نداشته باشیم.

وی اضافه کرد: با عنایت به تلاش‌های شبانه روزی مجموعه همکاران استان، با حمایت‌های مسئولین ذیربط در سطح کشور و با توسل به سیدالشهداء همچون سال‌های گذشته بهترین خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) را شاهد خواهیم بود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار