فرمانده انتظامی شهرستان ایلام:
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از آمادگی کامل پلیس برای تامین نظم و امنیت عمومی در ایام محرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰ 31 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ قدرت حیدری زاد در حاشیه جلسه برنامه ریزی و هماهنگی تامین نظم و امنیت عزاداری ایام محرم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم الحرام، بیان داشت: هر ساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شور و شعور حسینی را احیا می‌کنند و عشق به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت را در دل‌ها زنده نگه می‌دارند.

وی افزود: آمادگی لازم برای انجام هرچه بهتر و مطلوب‌تر امنیت عزاداران حسینی، تکلیفی است که پلیس با برنامه ریزی های منسجم و با جدیت آن را دنبال می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام امنیت عزاداران حسینی و برنامه‌های عملیاتی برای پیشگیری از جرایم را از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در این ایام عنوان کرد و تصریح کرد: پلیس با بسیج امکانات در راستای تأمین نظم و امنیت مردم با مشارکت و همراهی عموم عزاداران انجام وظیفه می‌کند.

وی ادامه داد: عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) طبق سنوات گذشته با پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و ارتقاء انضباط اجتماعی همکاری داشته باشند.

گفتنی است در پایان این جلسه دستورات لازم در خصوص برقراری تامین نظم و امنیت عمومی مراسم عزاداری هیئت‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها صادر شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار