امام جمعه موقت ایلام ؛
امام جمعه موقت ایلام اظهار داشت : حرفی که در مراسمات و روضه‌ها گفته می‌شود باید بر اساس مستندات باشد و سندیت داشته باشد، دستگاه امام حسین (ع) دستگاه قرآنی است و همه چیز آن باید درست و بر مدار صحیح باشد.
کد خبر: ۱۰۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 29 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  حجت الاسلام شمس الله سراج بیان داشت : سخنرانی‌ها در ایام محرم کوتاه و در راستای رفع شبهات جوانان و به روز باشد، مراسمات با توجه به شرایط کرونایی زیاد طولانی نشود، در مداحی‌ها و محتوای نوحه‌ها در سینه زنی‌ها محتواهای بلندی و صحیح باشد و در راستای معرفت به اهل بیت (ع) باشد.

وی گفت :  اگر می‌خواهیم رفتارمان، کردارمان و گفتارمان درست باشد، راهش این است که با اهل بیت (ع) بوده و با معارف، سیره عملی و رفتاری اهل بیت (ع) آشنا باشیم و برای خود در زندگی اجتماعی و فردی الگو قرار دهیم.

سراج ادامه داد :  سخنرانی‌ها در ایام محرم کوتاه و در راستای رفع شبهات جوانان و به روز باشد، مراسمات با توجه به شرایط کرونایی زیاد طولانی نشود، در مداحی‌ها و محتوای نوحه‌ها در سینه زنی‌ها محتواهای بلندی و صحیح باشد و در راستای معرفت به اهل بیت (ع) باشد.

وی مطرح کرد :  مقام معظم رهبری فرمودند ائمه جمعه سخنگوی انقلاب هستند و این سخن به معنای این است وظیفه اصلی ائمه جمعه این است که نگذارند شعائر انقلابی و اسلامی از بین برود و اگر انقلاب برای محرومیت زدایی و معرفت زدایی و استقلال بود و ائمه جمعه وظیفه دارند این شعائر را بیان و ترویج دهند.

وی افزود : مقام معظم رهبری به همه گروه‌های سیاسی  نگاه پدرانه دارند، اصل نظام و ولایت فقیه اصولی هستند که اگر کسی پذیرفته باشند در هر حزبی و گروهی باشد برای همه ما محترم بوده و اشکالی ندارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار