معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اظهار داشت : باید انتقاد و ایده‌ها اصحاب رسانه شنیده شود و از ظرفیت‌ها آنان در تمامی ابعاد توسعه استان بهره گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 28 July 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سبحان حسنی اظهار کرد: رسانه‌ها در توسعه استان بسیار اثر گذار هستند که در این راستا نیازمند همدلی و هم صدایی هستیم و مرز بندی و دسته بندی ها سهم مهلکی برای جامعه است.

وی گفت:  نقش رسانه و مطبوعات در زمان شیوع کرونا بسیار کم نظیر بود چراکه در آن مقطع مردم نیازمند اخبار و اطلاعات جدید در خصوص اقدامات پیشگیرانه و درمان کرونا بودند.

حسنی ادامه داد: هدف از ارتباط مستمر و تنگاتنگ با اصحاب رسانه شناسایی معضلات و مشکلات مردم جامعه و تلاش برای رفع این مشکلات و از سوی دیگر انعکاس خدمات دولت است که در این راستا ما هم باید مشکلات و تلاش‌های این قشر زحمتکش را برطرف کنیم.

وی مطرح کرد:  نگاه دولت در حوزه بهداشت و درمان، ساخت اماکن‌های مذهبی و زائرسرای و حوزه زیرساخت‌های ایلام باید ویژه باشد.

حسنی گفت: برای تامین روشنایی در ایام اربعین پست ۶۳ کیلو وات به بهره برداری رسید و تلاش داریم که پست ۲۲۰ وات ثابت در پایانه نیز ایجاد شود.

وی تصریح کرد:  هم در بعد فرهنگی و معنوی و هم در راستای تقویت زیرساخت‌ها استان باید این فرصت را مغتنم بشماریم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار