معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور:
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از مدیرعامل، مدیر تصفیه خانه آب شهر ایلام و مدیر پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 27 July 2022
به گزارش تابناک ایلام؛ در پی بازدید هفته گذشته معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور از تصفیه خانه و تاسیسات سد ایلام، سردار رحیمی مجموعه اقدامات انجام پذیرفته در این حوزه ها را در خور تقدیر دانست و روز دوشنبه سوم مرداد ۱۴۰۱ طی مراسمی از باحضور دکتر محمد رحیمی مدیر کل پدافند غیرعامل استان از مدیرعامل آبفای استان تقدیر نمود.
 
 در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی و قدردانی از حمایت‌ها و تعامل سازنده مدیرکل پدافند غیر عامل استان، با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در آبفای استان در راستای پدافند غیرعامل گفت: تاسیسات آب و فاضلاب از زیرساختهای حیاتی و حساس استان بوده و این شرکت برای اجرای سیاستها، اصول و ملاحظات پدافندی تلاش نموده تا خللی در ارائه خدمات به مردم بوجود نیاید.
 
پرویز ناصری افزود: در اجرای مطالعات پدافند غیرعامل، جایگزینی سیستم های کلرزنی گازی با سامانه گندزدایی نوین و ایمن بر اساس سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در دستور کار این شرکت قرار گرفته که بر همین اساس در سنوات گذشته چندین مرکز سامانه گندزدایی گازی با سامانه‌های نوین و ایمن جایگزین شدند.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب استان در زمینه پدافند غیرعامل اظهار داشت: خرید و راه اندازی دستگاه بسته بندی آب، خرید تانکرهای آبرسانی سیار، برگزاری کارگاهای آموزشی و مانور های آماده سازی پدافندی نظیر مانور رزمایش قطع برق و تست آماده به کاری ژنراتورهای برق اضطراری از جمله این موارد می باشد.
 
دکتر رحیمی مدیرکل پدافند غیرعامل استان ضمن ابراز رضایت از عملکرد شرکت در راستای تامین آب بهداشتی و سالم و رعایت الزامات و ملاحظات پدافندی، از نهادینه سازی فرهنگ و اولویت بخشیدن به اقدامات عملی پدافند غیرعامل در اجرای طرح ها و برنامه‌های مصون سازی، تاب آوری و ایمنی بخشی زیرساخت‌ها تقدیر نمود.
 
لازم به ذکر است در پایان با اهدای لوح ارسالی از طرف معاون امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل کشور از مجموعه اقدامات شرکت در زمینه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل آمد./ح
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار