مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از انتخاب زمین جهت احداث درمانگاه شهرستان دره شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰ 25 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مهیار سلیمانیدر آیین روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت: ضریب پشتیبانی در سازمان به تعداد بیمه‌شدگان بستگی دارد و هر چه تعداد بیمه شدگان بیشتر باشد ضریب پشتیبانی و خدمات تامین اجتماعی نیز بهتر است.

وی افزود: برای احداث درمانگاه در شهرستان های دره شهر و سرابله مجوز لازم اخذ شده است. زمین مربوط به درمانگاه دره شهر انتخاب و زمین  درمانگاه سرابله در حال واگذاری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام یادآور شد: تلاش می شود مشکلات این درمانگاه ها رفع تا مردم این شهرستان ها نیز از خدمات درمانی تامین اجتماعی برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیمارستان شهدای زاگرس سال ۹۶ به صورت هیئت مدیره ای افتتاح و راه اندازی شده است، گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری (۱۴۰۱) ملکی شدن این بیمارستان مصوب شد.

سلیمانی بیان داشت:  اداره این بیمارستان با مشکلات عدیده ای همراه بود. که با ملکی شدن تغییر و تحول و تجهیز آن زمان بر است.

مدیر درمان ایلام در پایان یادآور شد: بیمارستان شهدای زاگرس با استعداد ۳۲ تخت عادی بیمارستانی راه اندازی شد که امروز با اضافه شدن ۱۰ تخت ویژه با ظرفیت ۴۲ تخت به بیماران خدمات ارائه می کند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار