دادستان سرابله خبر داد؛
دادستان عمومی و انقلاب سرابله از کشف ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴ 22 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد سهراب زاده در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با هوشیاری و رصد اطلاعاتی سرباز گمنام امام زمان (عج) استان یک محموله قاچاق مواد مخدر به میزان ۱۸ کیلو گرم کشف و ضبط شده است. 

وی ادامه داد:در این راستا یک نفر بازداشت شده و پرونده برای سیر مراحل تکمیلی در جریان است. 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرابله ضمن هشدار به سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر،گفت :با هماهنگی که بین نیروهای امنیتی و انتظامی در شهرستان وجود دارد عرصه برای جولان قاچاقچیان تنگ شده است.

سهراب زاده تصريح کرد:دستگاه قضائی شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در سرابله برنامه‌ها و تمهیدات قابل توجهی در نظر گرفته و برای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سرابله با اشاره به نقش قاچاقچیان مواد مخدر در به منجلاب کشاندن جوانان این مرز و بوم نیز گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم در راستای آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و نیز کاهش آسیب‌های اجتماعی در داخل بنیان خانواده تمام تلاش خود را به‌کارگیرند.

سهراب زاده تقدیر از سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این میزان مواد کشف شده در حین جابجایی از استان های همجوار به استان بود که با هوشیاری سربازان گمنام این محموله توقیف شده است. 

دادستان عمومی و انقلاب سرابله ازهوشیاری نیروهای امنیتی در بحث امنیت اجتماعی و اشراف کامل اطلاعاتي در استان علی الخصوص شهرستان سرابله تقدیر کرد. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار