هنوز حکم سرپرستی اداره کل امورمالیاتی خشک نشده بود که خبر رسید قراراست فردی خارج از استان بعنوان مدیرکل این دستگاه مهم منصوب شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ 20 July 2022

تابناک ایلام علی اصغر اسدی ::یکی از موضوعاتی که همواره در استان محل بحث بوده و گاها نیز به چالش تبدیل شده است ،مقوله مدیریت و انتصاب مدیران بوده است .

همواره در کنار گوشزد نمودن ضرورت بکاربست مولفه های مهمی همچون کارآمدی ،تجربه و تخصص برای گزینش و انثصاب مدیران ،از سویی نیز به رعایت بکارگیری تمامی گزینه های کارآمد مناطق مختلف استان اشاره شده است .

اما تمامی کنش‌گران و دغدغه مندان بر سر یک موضوع اجماع داشته و آن را بعنوان یک مطالبه از مدیران ارشد و تصمیم سازان خواستار شده اند ،مطالبه ای تحت عنوان عدم واگذاری دست های مدیریتی استان به نیروهای خارج از استان در حالیکه استان از ظرفیت بی بدیل نیروی انسانی کارآمد و متعهد استان برای تمامی پست های مدیریتی برخوردار است .

در حالیکه در دوره های متعدد ،حضور نیروهای شایسته و کارآمد ایلامی در مصادر مدیریتی کلان بدلیل بهره مندی از ویژگی های مدیریتی مشهود بوده است ،واگذاری برخی پست ها به نیروهای خارج از استان هم بی مهری و هم اجحاف در حق آنان قلمداد می شود

هنوز حکم سرپرستی اداره کل امورمالیاتی خشک نشده بود که خبر رسید قرار است فردی خارج از استان بعنوان مدیرکل این دستگاه مهم منصوب شود 

به همین مناسبت مطلب فوق را هنوز به پایان نرسانده بودم که خبر رسید با حکم  رییس کل امور مالیاتی ،آقای غلامرضا جنتی بعنوان مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام منصوب شد و مطلب انتقادی فوق نیز نیمه تمام ماند!

 

هم برای مدیرکل جدید آرزوی موفقیت داریم و هم برای سرپرست این دستگاه که در مدت کوتاه خدمتش در راس امور مالیاتی استان منشأ تحقق اهداف مالیاتی از شرکت های بزرگ شد آرزوی بهروزی داریم و دیگر هیچ !!

نمایندگان استان که از برخی مدیریت های دون برای نزدیکانشان فروگذار نماندند کلاهشان را بالاتر بگذارند!!

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار