استاندار ایلام؛
استاندار ایلام اظهار داشت: مبلغ ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به نقاط محروم و دارای تنش آبی استان به تعداد ۱۲۸ روستا اختصاص یافته و در تلاش هستیم این تعداد به ۲۰۰ روستا برسد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 18 July 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا گفت: 12 درصد پیشرفت طرح آبرسانی، بالاتر از متوسط کشوری است و این تنها یکی از عملکرد و کارکردهای گروه‌های جهادی است و این مهم قابل تقدیر است.

وی افزود: مدیران منصوب شده این دولت قطعاً باید از ظرفیت گروه‌های جهادی در راستای توسعه و آبادانی بهره بگیرند و با این نگاه و گفتمان حرکت کنند و در قالب تفاهم نامه بخشی از پروژه‌های عمرانی را به گروه‌های جهادی واگذار کنند.

بهرام نیا ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی یک وحدت و همدلی بین آحاد نیروهای مسلح به فرماندهی امام راحل (ره) وجود داشت و بعد از هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب به کشورهای بیگانه داده نشد و ملت غیور ایران اسلامی پیروز میدان شدند.

وی گفت:  در ابتدای انقلاب یکی از نهادهایی هایی که خوب درخشید، جهاد سازندگی بود که در همه عرصه‌ها حضور قابل قبولی داشت.

استاندار ایلام  خاطرنشان کرد: تاسیس سازمان مردمی بنام بسیج سازندگی به خوبی این خلأ را پر کرد و با گذشت دو دهه از عمر با برکت تأسیس این نهاد ارزشمند، شاهد خدمات همه جانبه و کارشناسی شده آن در سراسر کشور و در تمام جغرافیایی ایران به ویژه مناطق مورد هدف، محروم و کمتر برخوردار هستیم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار