سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تشکیل یک هزار و ۷۰ فقره پرونده تخلف از نحوه عرضه کالا و خدمات صنفی به ارزش ۵۰۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال طی سه ماهه نخست سالجاری در استان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ 16 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سیدروح الدین هاشمی روز شنبه اظهار داشت : طی سه ماهه اول سالجاری ۱۷ هزار و ۸۴۷ مورد بازرسی و نظارت از نحوه عرضه کالا و خدمات واحد های صنفی در استان صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲۴۱ فقره گشت مشترک نظارت و بازرسی با حضور اداره کل تعزیرات حکومتی ، مرکز بهداشت و دیگر دستگاه های مرتبط انجام گرفته است.

سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: گشت های مشترک بازرسی با حضور دیگر دستگاه های اجرایی به منظور تسریع رسیدگی به تخلفات اقتصادی و بازدارندگی بیشتر از بروز تخلفات احتمالی بصورت دوره ایی برنامه ریزی و اجرا می شود.

هاشمی ادامه داد: بیشترین موارد تخلف مشاهده شده در اجرای بازرسی ها در سطح عرضه کالا و خدمات شامل گرانفروشی، عدم درج قیمت بر روی کالا، عدم صدور فاکتور فروش، عدم رعایت موارد بهداشتی بوده است.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر نوع تخلفات اقتصادی در حوزه صمت مراتب را از طریق سامانه یکپارچه پاسخگویی ( ۱۲۴) گزارش تا در اسرع وقت نسبت به بررسی ، پیگیری و رسیدگی لازم اقدام شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار