استاندار ایلام در دیدار با قائم مقام شرکت مخابرات ایران مشکلات آنتن‌دهی و پوشش تلفن همراه در راه‌های مواصلاتی اربعین استان را پیگیری کرد.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ 13 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر حسن بهرام‌نیا در دیدار با مهندس «پیام محبی»، قائم مقام شرکت مخابرات ایران دیدار کرد و مشکلات آنتن دهی و پوشش تلفن همراه راه‌های مواصلاتی استان در مسیر اربعین را پیگیری کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که بشیری مدیرکل پارلمانی مجلس شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشت بر تکمیل پوشش دهی مخابراتی مسیرهای اربعین استان تاکید کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به زوار اربعین حسینی علیه السلام لازم است مسیرهای پرتردد که مشکل آنتن دهی موبایل دارند با جدیت در دستور کار قرار گیرند.

 بهرام‌نیا در ادامه خواستار نصب تجهیزات پرتابل در مسیرهای  مسیر جاده مهران به دهلران، جاده ایلام به ایوان، جاده دره شهر به پلدختر، جاده مهران به پایانه مرزی و مسیر اربعین در کمربندی شرق ایلام  متناسب با ضوابط فرودگاه تا پایان سال شد.

استاندار ایلام در ادامه خواستار تامین تجهیزات کامل جهت تکمیل رینگ مخابراتی ارکواز به مهران نیز شد.

 بهرام نیا در ادامه به عدم پوشش دهی مخابراتی در مناطق کور روستایی استان اشاره کرد و خواستار تکمیل سایت همراه اول روستاهای پیاز آباد، ریزه بند، سیاه گاو، گرزلنگر و  ابلاغ اجرای سایت‌های جدید چنان و گلدره و  بهبود ارتباطات روستایی هفت چشمه ایلام و ارمو-شیخ مکان دره شهر شد.

 در پایان این نشست مهندس محبی قائم مقام شرکت مخابرات ایران ضمن قول مساعد به درخواست‌های استاندار ایلام، در این راستا دستورات مقتضی را نیز صادر کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار