مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ایجاد شغل برای بیش از ۳۰۰ مددجو و نیازمند جویای شغل در شهرستان بدره خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 06 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا طاهری در سفر به شهرستان بدره و دیدار با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: این تعداد شغل از طریق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کم بهره، منابع قرض الحسنه و طرح راهبردی شغلی و کارفرمایان ایجاد می‌شوند.

وی تصریح کرد: چنانچه افراد نیازمند متقاضی شغل واجد شرایط به تعداد بیشتری در شهرستان بدره وجود داشته باشد سهم این شهرستان برای کارآفرینی بیشتر خواهد شد.

طاهری ساخت مسکن برای نیازمندان را از دیگر اولویت‌های کمیته امداد برشمرد و گفت: چنانچه زمین مناسب در اختیار کمیته امداد قرار گیرد آن دسته از مددجویانی که فاقد مسکن هستند در کمترین زمان ممکن صاحب مسکن می‌شوند و ما از فرمانداران و دستگاه‌های متولی می‌خواهیم در زمینه تامین زمین همکاری کنند.

وی به موضوع زکات اشاره کرد و گفت: توسعه و ترویج زکات نیازمند همکاری همه اعضای شورای زکات است.

امام جمعه شهرستان بدره نیز در این دیدار عنوان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه در خواست ما این است کمیته امداد در کنار خدمات گوناگونی که دارد توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام دانیالی با اشاره به موضوع زکات خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در ترویج فرهنگ زکات بسیار موثر است و ما هم تلاش می‌کنیم از طریق تریبون‌های نماز جمعه و پیگیری در نشست‌ها همواره این مهم را اطلاع رسانی و گوشزد می‌کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار