حال با گذشت حدود یک هفته از انتشار این خبر شب گذشته شخصی طی تماس تلفنی که خود را مدیر ان جی ال دهلران معرفی کرد با لحنی بسیار تند اقدام به تهدید خبرنگار تابناک در شهرستان دهلران کرد. 
کد خبر: ۱۰۵۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴ 05 July 2022

تابناک ایلام ::هفته گذشته بود که تابناک یک یادداشت با تیتر ، رخنه ارکان قدرت به مناقصه خودرویی ان جی ال دهلران / دستگاه های نظارتی برای صحت موضوع ورود کنند منتشر کرد که ساعتی بعد از انتشار این خبر دستگاه های نظارتی و دستگاه قضا به موضوع ورود کردند. 

حال با گذشت حدود یک هفته از انتشار این خبر شب گذشته شخصی طی تماس تلفنی که خود را مدیر ان جی ال دهلران معرفی کرد با لحنی بسیار تند اقدام به تهدید مجتبی کاور خبرنگار تابناک در شهرستان دهلران کرد. 

این شخص با بیان اینکه چرا خبر کذب ودروغ برعلیه ان جی ال دهلران در تابناک منتشر کردی ، باید در محاکم قضایی پاسخگو باشید، که در جواب خبرنگار تابناک عنوان کرد اگر احساس می‌کنید خبر کذب است برابر قانون پیگیری قضایی کنید !

حال این سؤال مطرح است اگر خبرمنتشر شده تابناک کذب بود چرا دستگاه قضا و به موضوع مناقصه خودرویی ورود و مدیران ان جی ال دهلران را برای پاره ای از توضیحات در اوایل هفته جاری احضار کرد ؟ 

به راستی چه رانت و موضوعی پشت پرده مناقصه خودرویی ان جی ال دهلران وجود دارد که مدیر آن این چنین بر آشفته و خارج از ضوابط اداری و اجتماعی آن هم در( شب )با تلفن شخصی با لحن بسیارتند خود، یک خبرنگار که بر اساس رسالت خبری که برعهده دارد تهدید می کند ؟!

خوب است مدیر ان جی ال دهلران به این موضوع توجه کند که خبرنگار تابناک در چارچوب قانون همچان مطالبه گری و روشنگری موضوعات پیدا وپنهان این شرکت را دنبال و برای افکار عمومی اطلاع رسانی خواهد کرد و هراسی از تهدید وی ندارد .

 امید است دستگاه های امنیتی و قضا موضوع تهدید خبرنگار تابناک از سوی مدیر ان جی ال دهلران را پیگیری و سازمان بازرسی نیز به مناقصه خودرویی ان جی ال دهلران که ارکان قدرت در آن رخنه پیدا کرده اند ورود کند تا مانعی باشد برای کسانی که خارج از ضوابط وقانون به دنبال نفوذ در شرکت های منطقه هستند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار