استاندار ایلام گفت: تولیدکنندگان البسه ایرانی و اسلامی با کمک مالی و سایر مشوق ها مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹ 05 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا  در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان اظهار داشت: عفاف و حجاب سد مستحکمی است که از آحاد جامعه به ویژه نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها محافظت می کند.

وی بر لزوم فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن موضوع عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد و افزود: هماهنگی، همفکری و انسجام دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و دستگاه های حاکمیتی نقش مهمی در تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب استان دارد.

گسترش حجاب و عفاف نیازمند گفتمان سازی است

استاندار ایلام تأکید کرد: گسترش عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی، گفتمان سازی و اعتمادسازی است و ضرورت دارد دستگاه های اجرایی تکالیف خود را به درستی انجام و مشارکت لازم را داشته باشند تا شاهد وضعیت مناسب و مطلوبی در این حوزه باشیم.

بهرام نیا با تاکید بر این نکته که مدیر اسلامی باید از یکسری صلاحیت ها و شایستگی ها برخوردار باشد، افزود: یکی از صلاحیت های مدیران داشتن ظاهر اسلامی است و باید حداقل ها در این حوزه رعایت شود.

وی استفاده از خلاقیت هنرمندان برای طراحی لباس و مد اسلامی و ایرانی را بسیار در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف اثر بخش دانست و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید در این زمینه باید با جدیت ورود کند از طرح های پیشنهادی حمایت کند.

استاندار ایلام عنوان کرد: کسانی که بخواهند در زمینه تولید پوشاک اسلامی مشارکت کنند، مورد حمایت قرار می گیرند تا در مرحله بعد با اعطای کمک مالی به تولیدکنندگان، پوشاک اسلامی با قیمت نازل تری وارد عرصه بازار شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار