مدیر جهاد کشاورزی ؛
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دهلران گفت : برای 28نانوایی متخلف به ارزش 132میلیون ریال جریمه شدند .
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵ 05 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی غلامی  بیان داشت : از ابتدای سال تاکنون 850مورد گشت مشترک توسط بازرسان جهادکشاورزی ، بسیج و... از نانوایی شهرستان دهلران صورت گرفته است .

وی اظهار داشت : در این بازدید ها تعداد 28پرونده تخلف برای نانوایی هابه ارزش 132میلیون ریال تشکیل و برای اعمال قانون پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است .

وی با اشاره به اینکه این بازرسی ها در راستای ارتقا كیفیت پخت نان در شهرستان انجام شده ؛ گفت :بارزسان این اداره به صورت روزانه و در راستای بر کیفیت و پخت نان نظارت دارند چرا که رضایت مندی شهروندان از مهترین مو ضوعات است که در بحث نان در شهرستان دنبال می شود .

غلامی اظهار داشت : عمده تخلفات نانوایی ها تعطیلی خود سرانه ، کمی وزن چانه و عدم کیفت بوده است .

مدیر جهاد کشاورزی ادامه داد : بر اساس تصمیم شورای آرد نان شهرستان تعداد 140کیسه آرد از 10نانوایی متخلف کم ودر اختیار نانوایی هایی که قانون را رعایت می کنند قرار گرفته است .

غلامی بر ضرورت کیفیت پخت نان توسط نانوایی ها تاکید کرد و یادآور شد: توجه به ساعات پخت، نحوه پخت و کیفیت نان تولیدی از مواردی است که باید از سوی متصدیان نانوایی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد 65واحد نانوایی در شهرستان دهلران فعالیت می کنند ؛ گفت : از این تعداد چهار نانوایی در شهر میمه، ۹ نانوایی در زرین آباد، سه نانوایی در موسیان، یک نانوایی در دشت عباس و ۲ نانوایی در بخش مرکزی و ۴۵ واحد نانوایی نیز اعم از آزادپز و یارانه‌ای در شهر دهلران قرار دارند.

غلامی تصریح کرد : این تعداد نانوایی در زمینه پخت نان لواش، تافتون، بربری، سنگک و سنتی مشغول ارایه خدمات به مردم هستند ومصرف ماهانه آرد نانوایی‌های این شهرستان بالغ بر ۱۱ هزار کیسه آرداست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار