مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی افتتاح شد و تا ۱۶ تیر پذیرای علاقمندان است.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 06 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در حاشیه برپایی این نمایشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه مد و لباس ایرانی و اسلامی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با رویکرد حجاب و عفاف و با همکاری دستگاههای مختلف فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد، بسیج هنرمندان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، حوزه هنری برگزار شده و بخشی از تولیدات هنرمندان استان در حوزه حجاب و عفاف و مد و لباس عرضه شده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف یکی از مقوله های مهم در حوزه برنامه ریزی و فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: تلاش شده است تا در این نمایشگاه هنرمندان از سراسر استان محصولات خود را برای عرضه و فروش باکیفیت به نمایش بگذارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰ نوع مد لباس ایرانی و اسلامی با بهره گیری و محوریت لباس بومی و محلی ارائه شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه مقدمه ای برای حضور هنرمندان حوزه مد و لباس استان در نمایشگاه بین المللی فجر مد و لباس در تهران خواهد بود.

هوشمند با بیان اینکه مدهای ارائه شده در این نمایشگاه در صورت حمایت قابلیت تجاری سازی و عرضه به بازار مصرف را دارد، یادآور شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با رویکرد فرهنگ ایجاد اشتغال برای بانوان و عرضه و تولید در حوزه محصولات ایرانی و اسلامی با سه ویژگی قیمت مناسب، کیفیت خوب و تنوع و حق انتخاب فعالیت های خود را در این حوزه اجرا و تداوم خواهد داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۱۶ تیر ماه در دو نوبت و صبح و عصر در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی استان پذیرای علاقه مندان خواهد بود و در صورت استقبال علاقه‌مندان تمدید خواهد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار