مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام خبر داد ؛
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از افزایش ۳۴ درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 04 July 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید زاهدین چشمه خاور  افزود:  تردد خودروها در جاده های استان طی سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۹ درصد افزایش یافته است.این مدت ۱۱ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۵۰۹ هزار خودرو در جاده های مختلف استان تردد کرده اند.

وی افزود: پرترددترین محور به ترتیب ایلام - چوار با ۶۵۶ هزار و ۵۴۶، ایوان - اسلام آباد ۵۶۷ هزار و ۷۲ و ایوان - چوار با ۵۴۳ هزار و ۹۷۹ تردد بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام همچنین از افزایش ۳۴ درصدی تردد خودروهای سنگین در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: تعداد وسایل نقلیه سنگین یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۸۲ خودرو در جاده های استان تردد کرده اند.

چشمه خاور در خصوص جابجایی میزان کالا هم گفت: ۵۷۰ هزار تن کالا از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق ناوگان حمل و نقل در این استان جابجا شده است.

به گفته وی، این میزان حمل کالا توسط ۳۷ هزار و ۶۵۹ سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش دارای قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

چشمه خاور تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار