اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی ها تلاش کرده اند با وساطت خود موضوعات وحواشی وانتقادات که به مدیرعامل پتروشیمی در هفته ها و ماه های گذشته وارد شده است در این دیدار کم رنگ شود !
کد خبر: ۱۰۵۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ 02 July 2022

تابناک ایلام ،مجتبی کاور :: بعد از ماه ها حواشی پشت سر هم و انتقاد مسئولان اجرایی شهرستان ورسانه ها بالاخره حمیدی مدیر عامل پتروشیمی دهلران در اواسط هفته گذشته به شهرستان دهلران سفر کرد سفری که کاملا بی سر وصدا و در سایه سکوت خبری بود !

شنیده ها حکایت از آن دارد در سفر یک روزه مدیرعامل پتروشیمی دهلران دیدار با فرماندار وامام جمعه دهلران ... وجلسه با کارکنان پتروشیمی دهلران داشته است حال اینکه در این دیدارها چه گذشته است تا به امروز عکس و خبری به بیرون درز نکرده است .

اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برخی ها تلاش کرده اند با وساطت خود موضوعات وحواشی وانتقادات که به مدیرعامل پتروشیمی در هفته ها و ماه های گذشته وارد شده است در این دیدار کم رنگ شود !

چطور مدیر عامل یک مجموعه بزرگ صنعتی که در ماه های اخیر با حواشی مختلف مواجه بوده در سفر کمتر از یک روزه خود می تواند صدای کارگران خود را بشنود و پاسخگوی مطالبات آنها باشد ؟!

متولی اصلی کار و کارگران طبق قانون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما به راستی چطور اداره کارباید تمام مشکلات کارگران را مرتفع کند اما درسفر مدیرعامل پتروشیمی دهلران این اداره کار است با انبوهی از مشکلات ، کارگری از این واحد صنعتی به جلسه دعوت نمی شود ولی دیدارهای تشریفاتی و غیر ضروری در سفر یک روزه گنجانده می شود؟!

در ماه های اخیر این رسانه ها بودند که صدای کارگران شدند و همین امر باعث شد که مدیر عامل غایب در سکوت خبری کامل در منطقه حاضر شود حال جا دارد مدیر عامل پتروشیمی دهلران شفاف در خصوص سفر بی سر وصدای خود پاسخگوی رسانه ها و افکار عمومی باشد .

آقای مدیر عامل ! چند روز از سفر در سایه سکوت شما گذشت اما بدون درنگ رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم علاوه بر مطالبه گری و رسانه ای کردن زوایه پیدا وپنهان برخی موضوعات در پتروشیمی دهلران ،همانند گذشته  صدای کارگران را به پایتخت و گوش شما خواهند رساند !

بدون شک در سفر یک روزه مدیر عامل پتروشیمی دهلران مسئولان محلی شهرستان دغدغه کارگران ، اشتغال جوانان منطقه و توجه به مسئولیت های اجتماعی در دیدارها که پشت درب های بسته بوده را مطرح کرده اند و امیدواریم مدیر عامل پتروشیمی دهلران درصدد رفع مشکلات و مطالبات مطرح شده مسئولان منطقه باشد .

آقای حمیدی ! بدون شک رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم همچنان خواستار پاسخگویی شما به مدیر عامل پتروشیمی دهلران در خصوص موضوعات و مشکلات این واحد صنعتی در نشست خبری هستند و تا مرتفع شدن مشکلات همچنان به مطالبه گری خود ادامه خواهند داد ./م

بیشتر بخوانید ::
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار