استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت: مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست‌جمهوری، ۹۰ میلیارد از محل تملک دارایی برای مردم عزیز مهران و در مجموع حدود ۳۰۰ میلیارد برای توسعه و شکوفایی شهرستان مهران اعتبار اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 01 July 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در جمع مردم مهران افزود:  از این میزان اعتبار مبلغ شش میلیارد تومان برای توسعه یادمان شهدای قلاویزان، سه میلیارد برای ورزشگاه مهران، دو میلیارد به منظور توسعه پل زایر، سه میلیارد برای زیباسازی شهر مهران و سه میلیارد برای پارک شهر مهران در نظر گرفته شده است.

وی گفت: امروز مفتخر هستیم به عنوان خدمتگزار در دولت کار و کرامت در خدمت شما مردم عزیز و مهران باشیم.

بهرام نیا ادامه داد: بنده در عملیات والفجر پنج افتخار داشتم با رزمندگان این منطقه حضور داشته باشم، آنچه مهران را آزاد کرد چیزی جز اخلاص و اعتقاد نبود و مصادیق آن را در این عملیات مشاهده کردیم.

وی مطرح کرد:  جنگ ما اعتقادی بود به‌طوریکه رزمندگان ما در ارتفاعات دشوار در قله‌های سه هزار متری با سخت‌ترین شرایط نبرد می‌کردند، جنگ ما دفاع اعتقادی و برگرفته از آموزه‌های دینی بود.

استاندار ایلام گفت:  مهران قهرمان مأمن بیش از ۶ هزار شهید سرافراز از سرتاسر ایران اسلامی و یادآور رشادت‌های رزمندگان و سردارانی است که در این سرزمین نورانی، خونشان جاری شد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار