رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت:سالروز آزادی مهران در عملیات کربلای یک و تقارن آن به اول ذیحجه یک اتفاق مبارک است که نوید روزهایی بهتر برای مردم دارد.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ 01 July 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛  سردار غلامرمرضا سلیمانی به مناسبت سالروز آزادسازی مهران گفت  : پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ بشر یک آغاز ویک سرفصل جدید است که در ابتدای این فصل جدید دشمنان اسلام متوجه آن شده با تمام وجود به میدان آمده و بیش از ۶۰ مرکز مطالعاتی تحولات جهان اسلام را مورد مطالعه قرار می‌دهند که توسط صهیونیست‌ها اداره می‌شود.

وی بیان داشت:  یک مقاومت همه آحاد مردم در مقابل دشمن قرار گرفتند و مقاومت دیگر مانند مردم شهر مهران بودند که مجبور شدند خانه خود را ترک کنند.

سردار سلیمانی افزود: : امروز مؤسسان مطالعات دنیا می‌گویند برای پیروزی در یک نبرد فقط تجهیزات، نیرو و امکانات لازم نیست و شرط لازم برای پیروزی وجود روحیه مقاومت است که از مهران و خرمشهر شروع شد و به تمام دنیا کشیده شد و محور مقاومت از همین رشادت‌های پرافتخار شکل گرفته است.

وی گفت:  بزرگی و عظمت ملت ایران هنوز آن طور که باید بازتاب پیدا نکرده و در بین بسیاری از جوانان همچنان از رشادت‌ها ی رزمندگان و فداکاری‌های مردم ایلام در مقابل دشمن خبر ندارند.

سلیمانی ادامه داد: برخی کشورها امروز عامل و سر سپرده صهیونیست‌ها بوده و با جمهوری اسلامی دشمنی داشته وتلاش دارند رژیم صهیونیستی را از نابودی نجات دهند.

وی مطرح کرد: امروز دریک جنگ ترکیبی قرار داریم که دشمن از همه جهات به ما فشار آورده و در طول سال‌های اخیر توطئه‌ها و جنایت‌های مختلفی علیه ما انجام داده است که به زودی میزهای محاکمه علیه این کشورها تشکیل خواهیم داد که چرا بر علیه ملت ایران توطئه کردند و پاسخ جنابت هایشان را دریافت خواهند کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار