رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: مسئولان شرکت ان جی ال دهلران بعد از تعطیلات احضار می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱ 30 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ به دنبال درج خبر، رخنه ارکان قدرت به مناقصه خودرویی ان جی ال دهلران / دستگاه های نظارتی برای صحت موضوع ورود کنند ، خوشبختانه پس از انتشار این مطلب در تابناک ایلام ،دستگاه های نظارتی ودستگاه قضا به موضوع ورود کردند. 

عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار ما گفت: باتوجه به اینکه فرایند مناقصه ‌رقابتی است وباید در چارچوب قانون اجرا شود هیچ کسی نمی تواند مانع برگزاری مناقصه که روند قانونی خود را طی کرده لغو کند .

 وی ادامه داد : قطعا اگر زمان و روز مناقصه از قبل تعیین شده است وشرکت ان جی ال اقدام به لغو آن جهت حضور چندین شرکت دیگر کرده باشد برابر قانون تخلف است .

 وی اظهار داشت : بعد از تعطیلات ودر اولین روز کاری مسئولان ان جی ال برای چرایی لغو مناقصه احضار خواهند شد. 

 نیازی فر افزود : اگر تخلف در بحث مناقصه خودرویی برای دستگاه قضا محرزشود قطعا برابر قانون با متخلفین برخورد خواهد شد. 

 رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت:افرد شرکت کننده در مناقصه و کسانی که به لغو آن معترض هستند با در دست داشتن مستندات خود به دادگاه موسیان مراجعه کنند تا شکایت آنها مورد بررسی قرار بگیرد. 

 وی ضمن هشدار به شرکت های فعال منطقه گفت : دستگاه قضا اجازه نخواهد داد عده ای از نفوذ و قدرت خود در فرایند کار شرکت ها دخالت یا اعمال نفوذ کنند و اگر شرکت های منطقه در مسیر تامین نظر این افراد حرکت کنند قطعا مورد پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار