مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین و اهمیت محور ارتباطی ایلام-مهران 6 کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰ 29 June 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری افزود: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت  این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.      

وی گفت : پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پرحادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ایلام مهران نیز آسفالت می شود.

بهادری ادامه  داد: مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم  راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد و پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ است و قطعا این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می‌شود.     

وی مطرح کرد: مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال زمان نیاز دارد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار