مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور خبر داد؛
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور گفت: در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز نیروهای خدمات رسان در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 29 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  علی اسدی روز سه شنبه آیین تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام اظهار داشت: شرکت‌های توزیع برق پیشانی توانیر هستند، همکاران و پرسنل شرکت‌های توزیع در ۲ سال اخیر که ناترازی در تولید و میزان مصرف وجود داشت، بار سنگینی را به دلیل نارضایتی مردم تحمل کردند.

وی با بیان اینکه، شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ارتقای شاخص‌ها، رشد قابل توجه‌ای داشته‌ است، افزود: زیرساخت اصلی در مرز مهران، شبکه پایدار برق است که عملکرد سایر دستگاه‌ها در بحث پیاده‌روی بزرگ اربعین منوط به زیرساخت برق است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور بیان کرد: در این مدت پُستی با ظرفیت ۳۰ مگاوات به شبکه برق مهران اضافه شده که فعالیت شبکه را کامل کرده است.

اسدی از آمادگی اکیپ های این شرکت برای کمک در رفع نیازهای اربعین در استان ایلام خبر داد و یادآور شد: در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز نیروهای خدمات رسان در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود.

وی بیان کرد: رسالت ما تامین و انتقال برق پایدار و بویژه برنامه ریزی برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستانی است ، اما این راه پر فراز و نشیب با فرهنگ سازی و مشارکت نهادهای تبلیغی و فرهنگی هموار و آسان تر می شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور از عملکرد شایسته شیرخانی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع نیروی برق ایلام در مدت تصدی تقدیر کرد و افزود: امید دارم با فرهنگ سازی مناسب از پیک تابستان عبور کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: انرژی برق زیرساخت سلامت، امنیت و رفاه مردم است.

سعید هژبری افزود: سال گذشته اوج مشکلات مردم با اعمال خاموشی‌های متعدد بود که خوشبختانه با تدبیر صنعت توانیر و تزریق ۶ هزار مگاوات برق به شبکه، ناترازی‌ها جبران شد.

وی تاکید کرد: سال گذشته با اعمال خاموشی‌های متعدد اقدام به جبران ناترازی شد در حالی‌که امسال با مدیریت میزان مصرف در حوزه‌های مختلف و طراحی مدل‌ها، مشکل مصرف مشترکین نسبت به سال گذشته تاکنون مرتفع شده است.

هژبری خواستار اهتمام شرکت برق با وجود امکان کمبودها در ایام اربعین در نگه‌داری پُست‌های برق شد و بیان کرد: اربعین یکی از مباحث بسیار مهم استان است و با توجه به پیش بینی عبور ۵ میلیون زائر از طریق مرز مهران و اینکه این واقعه در تابستان گرم قرار گرفته است باید به صنعت برق و اهمیت زیرساختی آن در ارائه خدمات به زوار توجه کرد.

در این آیین از خدمات هادی شیرخانی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و ولی الله ناصری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت در استان معرفی شد./م

بیشتر بخوانید ::
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار