استاندار ایلام خواستار مشارکت بنیاد مستضعفان در تجهیز زیرساخت های اربعین، راه اندازی پمپاژ های کشاورزی هلیلان و دی کلینیک و تصفیه خانه آب ملکشاهی شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 29 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام‌نیا در ادامه رایزنی های خود در مرکز به دیدار سید پرویز فتاح رفت و پیگیر خواسته ها و مطالبات استان به ویژه در حوزه اربعین و مناطق محروم شد.

وی در این نشست که تعدادی از مدیران بنیاد مستضعفان نیز حضور داشتند بر کمک و مساعدت مالی بنیاد به مناطق محروم استان در ۲ شهرستان تحت پوشش هلیلان و ملکشاهی شد و افزود: علی رغم خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان در این مناطق اما همچنان نیازمند مساعدت بیش از پیش این نهاد انقلابی در امور زیربنایی استان هستیم.

استاندار ایلام تاکید کرد: در این راستا کمک به راه اندازی پمپاژهای آب هلیلان و راه اندازی دی کلینک و تصفیه خانه آب ملکشاهی از جمله مواردی هست که نیازمند مساعدت بیشتر بنیاد مستضعفان کشور است.

بهرام نیا در ادامه ضمن اینکه خواستار کمک و مساعدت بیشتر بنیاد در راستای تجهیز امکانات و زیرساخت‌های اربعین در استان شد، از فتاح برای سفر به ایلام و بازدید از طرح ها و پروژه های استان در دو حوزه اربعین و محرومیت زدایی دعوت بعمل آورد که با قول مساعد رئیس بنیاد مستضعفان مواجه شد و مقرر گردید که در آینده نزدیک ایشان به استان سفر داشته باشند.

سید پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور در این دیدار نیز ضمن تقدیر از پیگیرهای جهادی استاندار ایلام در امر محرومیت زدایی نسبت به درخواست‌های وی مبنی بر راه اندازی پمپاژ آب در هلیلان، تکمیل دی کلینیک و تصفیه خانه آب ملکشاهی و همچنین کمک به تجهیز امکانات و زیرساخت‌های اربعین در استان قول مساعد دادند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار