مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران این واحد صنعتی رتبه اول سلامت اداری در بین شرکت های پالایش کشور کسب کرده است، گفت: این ارزیابی توسط امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران در 9 شاخص و 21 محور و 50 سنجه انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 28 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ روح اله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالیانه در خصوص سلامت اداری و مقابله با فساد را کسب کند، افزود: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضعیت شرکت ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می کند.

وی اظهار داشت: این شاخص ها شامل آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری و نظارت و کنترل داخلی بوده که خوشبختانه این شرکت در کلیه شاخص ها امتیاز بسیار بالایی نسبت به دیگر شرکت های پالایشی کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله بر اساس الگوهایی ، شرکتهای تابعه را مورد سنجش قرار می دهد، تصریح کرد: در این دوره ارزیابی پالایشگاه گاز ایلام با امتیاز 97.56 امتیاز در رتبه نخست سلامت اداری قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اظهار داشت : این واحد صنعتی در برنامه های کلان خود همچنان بدنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات بوده و در جهت ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار