روز گذشته درحالی کارگران شرکت ایران افق (پایدار غرب ، آبان و تعمیرات چشمه خوش دهلران ) به خاطر عدم پرداخت 4 ماه حقوق و مزایای خود دست به اعتصاب زدند که شب گذشته رئیس اداره کار دهلران نیز در فضای مجازی خبرخاتمه پیدا کردن این اعتصاب را منتشر کرد و به گفته وی قرار است تا 15تیر ماه جاری مشکل کارگران و رانندگان استیجاری مرتفع شود خبری که کاملا کذب است.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ 28 June 2022

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: روز گذشته درحالی کارگران شرکت ایران افق (پایدار غرب ، آبان و تعمیرات چشمه خوش دهلران ) به خاطر عدم پرداخت 4 ماه حقوق و مزایای خود  دست به اعتصاب زدند که شب گذشته رئیس اداره کار دهلران نیز در فضای مجازی خبرخاتمه پیدا کردن این اعتصاب را منتشر کرد و به گفته وی قرار است تا 15تیر ماه جاری مشکل کارگران و رانندگان استیجاری مرتفع شود خبری که کاملا کذب است.

چرا که کارگران شرکت ایران افق نیزامروز هم دراعتصاب به سر می برند ! حال سوال این است چرا باید مدیر یک اداره که برابر قانون باید از حق و حقوق کارگران دفاع واز شرکت ها مطالبه گری کند خود می شود سخنگوی شرکت ها یی که نه به مسئولیت های اجتماعی پایبند هستند ونه توجهی به حقوق کارگران که در این شرایط سخت اقتصادی در دمای بالای 50درجه سانتیگراد کار می کنند دارند !؟

متاسفانه ضعف و ناکار آمدی در اداره کار دهلران کار را تا جایی پیش برده است که اکثر کارگران با پناه به دستگاه قضا به دنبال مرتفع شدن مشکلات خود هستند این در حالی است که طبق قانون ،این اداره کار است که  باید از حق و حقوق کارگران دفاع کند !

به راستی چرا نباید نظارت کافی بر شرکت ها از سوی اداره کاردهلران صورت نگیرد که کار تا جایی پیش برود که کارگران دست از کار بکشند آن وقت مسئولان با کت شلوار اتوکشیده در بین کارگران که چندین ماه حقوق دریافت نکرده اند و کمرشان زیر بار گرانی خم شده حاضر شوند و برای ضعف کاری خود در فضای مجازی خبر از مرتفع شدن اعتصاب کارگران منتشر کنند به راستی این نوع اطلاع رسانی مدیر یک اداره پاک کردن صورت نیست برای بقا خود در مدیریت ؟

امروز ضعف و ناکار آمدی در برخی از دستگاه های اجرایی شهرستان به واسطه طولانی شدن دوره مدیریت برخی مدیران بسیار خسته کننده شده حتی برای خود مدیر! چه برسد به ارباب رجوع که در بروکراسی اداری بالا و پائین می شود .

امروز تغییر مدیران که سقف دوره مدیریت آنها پر شده بیش از هر چیزی دیگری در ادارات شهرستان دهلران احساس می شود چرا که در برخی ادارات نیز شاهد عدم همکاری نیروها با مدیر مجموعه هستیم که اینجاست که مردم متضرر می شوند نه مدیر دستگاهی که ماهیانه سقف اضافه کاری آن بیشتر از کارهای انجام نداده است .

باتوجه به اینکه که تغییر مدیریت یک امر بسیار عادی وضروری است می طلبد معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران به این مهم توجه کند چرا که خواست و مطالبه مردم و حتی کارکنان برخی ادارات تغییر مدیران است که سالهاست با روز مرگی و بطالت اداره امور را پیش می برند./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دهلرانم ارزوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
رئیس اداره کاردهلران با تیم زیرمجموعه حق کارگرکه هیچ حق اب گل همه رو با هم خورده خدا هم زورش بش نمیرسه .بیست سال بیشتره ریاست بین پیش بهار -بازیار دست به دست میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار