امام جمعه ایلام ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم استفاده از اوقات قراغت دانش آموزان و دانش جویان برای تببین دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ 28 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در مراسم آغاز به کار ۶۶ کانون فرهنگی، تربیتی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد ایلام افزود: پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان از طریق کانونهای فرهنگی فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب به قشر دانش آموز است.

وی بیان کرد: لازم است قشر نوجوان و جوان کشورمان با دشواری، مشکلات و دستاوردهای بزرگی که انقلاب و نظام ما پشت سر گذاشته و همچنین توطئه گوناگون دشمنان علیه نظام ما آشنا شوند.

کریمی تبار بصیرت افزایی را از نیازهای مهم قشر دانش آموز و دانشجو عنوان کرد و گفت: اوقات فراغت فرصتی مغتنم برای معرفی دوستان، دشمنان و شناخت از وضعیت کنونی کشور و جهان به قشر دانش آموز است.

وی به خدمات مطلوب، متنوع و تأثیرگذار کمیته امداد به نیازمندان استان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، دینی و معنوی به خانواده ها در کنار خدمات حمایتی از بهترین و موثرترین کارکردهای این نهاد است و امداد را در ردیف دستگاههایی قرار داده که بهترین خدمات فرهنگی را به مردم ارایه می دهند.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام نیز در این آیین با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان گفت: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال صرف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده های مددجو و نیازمند این استان می شود.

رضا طاهری به برنامه های کانون های تابستانی اوقات فراغت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز، دانشجو و خانواده های آنها از برنامه های این کانون ها برخوردار هستند، ضمن اینکه اعزام یک هزار نفر به اردوهای سراسری و اعزام ۷۰۰ نفر به اردوهای زیارتی از برنامه های جانبی این کانون ها خواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش مهارتهای زندگی، آموزش مهارتهای شغلی وکسب و کار، ارائه آموزش های هنری و آموزشهای دینی و خانواده محور از جمله دیگر برنامه های این کانون ها خواهد بود.

وی با اشاره به حمایت کمیته امداد ایلام از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجو گفت: هم اکنون ۸۰ دانشجوی دکترا و ۲۹۰ نخبه علمی از خدمات ویژه فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد استان برخوردار هستند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار