دادستان ایلام؛
دادستان ایلام اظه در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق، در دستگاه قضایی و اداره تعزیرات استان پرونده‌های بلاتکلیف مشاهده و گزارش نشده و تمامی پرونده‌های ارجاعی در مدت زمان معین قانونی رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ 27 June 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالوهاب بخشنده مطرح کرد: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای با توجه به تجربیات ارزشمند قضایی، در بسیاری از موارد شخصاً ورود کرده که بحث قاچاق کالا و شرایط نگهداری اموال در انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی یکی از آن موارد است.

وی گفت: با توجه به دستور رییس قوه قضاییه به همراه رئیس سازمان بازرسی، رئیس تعزیزات حکومتی و رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی و ادارت مربوطه، بازدیدی از انباری که کالاهای قاچاق در آن نگهداری می‌شود داشتیم و در جریان پرونده‌هایی که در حال رسیدگی است یا در حال اجرای حکم بودند قرار گرفتیم.

دادستان ایلام بیان داشت: در شرایط اقتصادی موجود با فروش این اموال و تعیین تکلیف آنها و واریز وجوه حاصل به حساب خزانه دولت از تضییع اموال عمومی جلوگیری گردیده و برای مصارف عمومی کشور هزینه خواهد شد.

بخشنده افزود: مشکلات مربوط به اجرای احکام صادره مربوط به عدم همکاری برخی از سازمانهای دولتی با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی برای پاسخگویی به برخی از استعلامات و ارایه نتایج آزمایشات در مهلت‌های مقرر بوده که برای رفع آنها دستورات قانونی لازم به دستگاه‌های متولی صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: در طول مدت یکسال گذشته تاکنون بازدیدهایی از انبارهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان انجام و برای رفع مشکلات مربوط به محل انبارهای نگهداری کالاها در سازمان جمع آوری و تعیین تکلیف اموال موجود دستورات لازم صادر شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار