استاندار ایلام گفت: از این اعتبار ۳۷۲ میلیارد تومان از مصوبات سفر رییس جمهور به استان و بیش از ۴۲ میلیارد تومان مصوبات سفر شهرستانی است.
کد خبر: ۱۰۵۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰ 25 June 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  حسن بهرام نیا در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان اظهار داشت: جهت تکمیل آب شرب ۳ میلیارد تومان، حفاری چاه عمیق ۱۵ میلیارد تومان، تجهیز سه مرکز جامع در شهرستان ۵ میلیارد تومان، تکمیل راه روستایی پیامن به میدر ۱۰ میلیارد تومان، تکمیل پمپاژ میدر ۵ میلیارد تومان و برای مبلمان بهسازی و آسفالت شهر توحید چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای جاده دسترسی گلخانه کوثر اختصاص یافت.

وی افزود: باید تلاش شود نقاط کور از نظر آنتن دهی پوشش داده شود و باید در اسرع وقت با استفاده از ظرفیت بالای نمایندگان در مجلس و با رایزنی این مسایل برطرف شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه در دولت کار و کرامت نگاه به شهرستانهای کمتر توسعه است، تاکید کرد: از ظرفیت های نهادهای مربوط به بیت رهبری نظیر ستاد اجرایی، بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان بهره گرفته شده است.

بهرام‌نیا عملکرد همه فرمانداران را در چهار چوب وظایف محوله قابل قبول ذکر کرد و افزود: دغدغه فرمانداران رفاه، امنیت و آسایش، اقتصاد حوزه سیاسی است.

مصوبات سفر رییس جمهور، اشتغال و مسکن از مهم ترین موضوعات ایلام است

استاندار ایلام برگزاری باشکوه اربعین،پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و تحقق مصوبات سفر شهرستانی، اشتغال و سرمایه گذاری و نهضت ملی مسکن نخست ایلام را از جمله مهم ترین اولویت های استان ذکر کرد و گفت: تکمیل راههای مواصلاتی، تجهیز و تکمیل طرح و تامین امکانات موجود در اربعین بسیار ضروری است.

وی مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را سهم آورده آنان از وزارتخانه عنوان کرد و گفت: توان مدیران به میزان پیشرفت آنان در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد.

بهرام‌نیا حداکثر سهم اعتبارت تملک دارایی استانها را ۱۵ درصد در استان و ۸۵ درصد بصورت متمرکز در مرکز اعلام کرد و یادآور شد: تمامی مدیران باید سهم خود را از ۸۵ درصد وزارتخانه دریافت کنند./م

بیشتر بخوانید :
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار