عضو شورای اسلامی شهر ایلام اظهار داشت: به علت همایش سالیانه اربعین که در سطح استان وجود دارد ۳۰ دستگاه اتوبوس جدید به حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود و پیگیر این مسئله هستیم.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 24 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ هادی کرمی اظهار داشت:  مبلغ چهار و نیم میلیارد تومان به شهرداری جهت شروع به کار اختصاص داده شده تا کارخانه بازیافت پسماند در نزدیک سه راه جندالله احداث شود که علاوه بر اشتغالزایی باعث تولید کود، برق و به عنوان یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری استفاده شود

وی گفت:  یک اقدام مهم «نهضت آسفالت» است که در دستور کار قرار دارد، در سنوات گذشته کمبود آسفالت وجود داشت اما اکنون قیر به صورت یارانه‌ای و قسمتی قیر در مناطق حاشیه نشینی به شهرداری تعلق گرفته و قسمتی دیگری از قیر توسط شهرداری خریداری شده است تا کارهای عمرانی صورت بگیرد، این کار با لکه گیری مناطق حاشیه‌نشین شروع شده و در آینده روکش آسفالت معابر اصلی انجام و چاله‌های خیابان شهر با این اقدام برطرف خواهد شد.

 کرمی افزود: اجرای پارکینگ طبقاتی یکی از ضرورت‌های شهر ایلام است که پارکینگ طبقاتی در اجرا یک مشکلاتی داشت ما مخالف اجرای این پروژه نیستیم و بحث اولویت مکان اجراست که سرمایه گذار پای کار است و این پروژه هم انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: شهردار ایلام چند ماه است در این مسئولیت انتخاب شده و الان روی شاکله اصلی اداری کار می‌کند و باید همه این موضوع را درک کنیم اما با توجه به تجربیات که شهردار دارد و همچنین در حوزه خدمات شهری که تخصص وی است هنوز در این زمینه موفق نبوده و پسرفت وجود داشته که امیدواریم با انجام اقدامات و کارها بهبودی حاصل شود.

 عضو شورای شهر گفت: در شورای شهر تضارب آرا وجود دارد، این یک امر طبیعی و ماهیت شورا همین است اما در فضای مجازی در یک مسئله اغراق صورت می‌گیرد و مسائلی مطرح می‌شود که اصلا صحت ندارد.

کرمی خاطرنشان کرد: آنچه که فعلاً نمود کار شورای شهر جدید بحث مسائل مالی است که این یک مسئله برای تمام شهرداری‌های سراسر کشور است که با مدیریت قطعاً از این بحران و مسائل عبور خواهیم کرد.

وی گفت:  از همه رسانه‌ها انتظار داریم در جهت توسعه شهر همکاری کنند اگر انتقاد یا طرحی دارند پیشنهاد دهند تا استفاده شود هدف همه ما خدمت به مردم است همه اعضای شورا در کنار شهردار و پای کار هستند تا برای رفع معضلات مردم اقداماتی صورت بگیرد./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار