مدیرکل راه و شهرسازی ایلام؛
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیان کرد: چند پروژه این محور تا اربعین تکمیل خواهد شد و سایر پروژه‌ها نیز برای عبور اضطراری اربعین آماده می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ 23 June 2022

  به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالله بهادری افزود: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث است که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین است.

وی گفت:  مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد وپیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ است و قطعاً این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می‌شود.

بهادری ادامه داد: ۶ کیلومتر باقیمانده از تقاطع ماربره تا سه راهی صالح آباد نیز تا اربعین به صورت بزرگراه تکمیل و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی بیان داشت:  ۲۰ کیلومتر از محور ایلام- مهران هم اکنون در دست اجرای لایه دوم آسفالت است و تا اربعین سال جاری نقاط پر حادثه و پیچ‌های خطرناک منطقه کنجانچم نیز با بهره برداری از پل بزرگ کیلومتر ۵۶ حذف خواهد شد و ۵ کیلومتر از بزرگراه مهران تا پایانه مرزی نیز تا اربعین شش خطه می‌شود.

بهادری گفت:  پروژه‌های راهسازی عظیمی در سایر محورهای استان در دست اجرا است از جمله محور حمیل - ایلام، مهران - دهلران، دهلران- اندیمشک، ایلام- دره شهر، دره شهر- پل دختر و… که هر کدام از طرح‌های مذکور نقش بسیار مهمی در توسعه استان خواهند داشت.

وی مطرح کرد:  تکمیل قطعه ۷ کیلومتری برگشت بزرگراه ایلام- مهران در منطقه کنجانچم با توجه به احداث پل‌های زیاد و ادامه عملیات ترانشه برداری تا سال آینده ادامه خواهد داشت، اما مسیر رفت در این منطقه اصلاح و بهسازی شده و برای ایام اربعین مشکل خاصی به جهت ترافیک نخواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
حراف ترین مدیر ایران و در همه دولتها هم حضور دارد!!! آفتاب پرست سیاسی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار