تضاد پتروشیمی دهلران با وعده های دولت؛
آنچه که در پتروشیمی دهلران سبب عدم تحقق وعده های دولت و مسئولین، در خصوص جذب نیروهای بومی شده است، پاسخگو نبودن مدیر عامل پتروشمی دهلران و سکوت مسئولان استانی بویژه نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم وحتی مدیرعامل همیشه غایب !است.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ 22 June 2022

تابناک ایلام، مجتبی کاور :: در حالیکه امروزه اکثر خانواده ها به دلیل شرایط سخت اقتصادی برای تامین معاش خود با مشکل مواجه هستند، دو شرکت زیر مجموعه پتروشمی دهلران به تازگی تعداد 26نفرازنیروهای بومی خود را ازکار اخراج کرده اند. موضوعی که در این شرایط اقتصادی غیر قابل پذیرش بوده و با شعار دولت کار و کرامت مبنی بر توجه به اشتغال جوانان در تضاد است.

تعدیل این نیروها در حالی اتفاق افتاده است که جوانان دهلرانی سالهاست با وعده های مسئولین دلخوش بکارگیری در این پروژه صنعتی هستند و برخی نیز که نامشان در لیست های انتظار جذب در این شرکت عظیم ثبت شده با گذشت ماه ها هنوز خبری از جذبشان نیست و در بلاتکلیفی به سر می برند، موضوعی که ضرورت دارد که نهاد های نظارتی و حتی دستگاه قضا به آن ورود کنند. 

آنچه که در پتروشیمی دهلران سبب عدم تحقق وعده های دولت و مسئولین، در خصوص جذب نیروهای بومی شده است، پاسخگو نبودن مدیر عامل پتروشمی دهلران و سکوت مسئولان استانی بویژه نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکیل مردم وحتی مدیرعامل همیشه غایب !است.این واحد پتروشیمی که درماه های اخیر دستخوش حواشی زیادی بوده و تاکنون هیچ کسی در خصوص حوادث اتفاق افتاده (تیراندازی و درگیری فیزیکی پرسنل) پاسخ روشنی به افکار عمومی و رسانه ها ارائه نداده است. 

اکنون نیز با اخراج تعدادی از نیروهای بومی که تنها امید و تکیه گاهشان اشتغال در این واحد بوده دوباره حاشیه ساز شده است.

علیرغم اینکه مسئولین استانی و شهرستانی با تلاش برای جذب نیرو در شرکت های فعال در استان ماههاست لیست افراد مورد نیاز که بنا به درخواست پتروشیمی دهلران جهت اشتغال از سوی موسسه و سامانه کاریابی با نظارت مسئولان مرتبط ارائه نموده اند بلا تکلیف مانده اند ولی شنیده ها از جذب روزانه افراد غیر بومی در این شرکت حکایت دارد .

امروز موضوع بیکاری ونبود فرصت های شغلی برای خیل جوانان تحصیل کرده بیکار به یکی از مهمترین وچالشی ترین موضوعات کشور تبدیل شده است میطلبد مسئولان در این راستا چاره اندشی کنند زیرا فشار ناشی ازبیکاری ، فقر ، تنگدستی وافزایش افسارگسیخته قیمت‌ها مشکلات زیادی برای خانواده ها به وجود آورده است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخر شری دبلرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
همسایه داشیم موقع جنگزدگی ابدانان موفکه سبزی همیشه رو لبش بود به طوری که الان هم که ادم مهمیه جاش سبیل سبز نکرده ..خدا رحمت کنه پدر بی غیرتی رو ..ایمو دهلرونیا دو گام جلوتریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار