امام جمعه شهرستان دهلران:
امام جمعه شهرستان دهلران بر عدم به کارگیری سلاح در مراسمات تاکید کرد و گفت: مردم با بزرگان، معتمدان و نیروهای انتظامی همکاری لازم را در جهت حذف این رسم غلط داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 23 June 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ در پی حادثه تیر اندازی و قتل سهوی یک جوان در روستای ولیعصر بخش دشت عباس با حضور امام جمعه شهرستان و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، دادستان دهلران، رئیس دادگاه بخش‌های موسیان و دشت عباس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و رئیس کمیته امداد نشستی با معتمدین، بزرگان و جوانان روستای ولیعصر در مسجد روستا برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد که از تیراندازی در مراسمات جلوگیری شود و در صورت تیراندازی فرد خاطی به نیروهای انتظامی معرفی شود و معتمدین و بزرگان مراسم را به نشانه اعتراض ترک کنند.

حجت‌الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران ضمن یاد آوری آیاتی از قران در مورد امر به معروف و نهی از منکر بر عدم به کارگیری سلاح در مراسمات تاکید کرد و گفت: مردم با بزرگان، معتمدان و نیروهای انتظامی همکاری لازم را در جهت حذف این رسم غلط داشته باشند.

محسن رویشدی از بزرگان رویشد ضمن تشکر از بیانات امام جمعه بر مخالفت شدید خود و طایفه‌اش با رسم غلط تیر اندازی در مراسمات تاکید کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار